31 Ocak 2009 Cumartesi

Dadım Aşık (The Nanny Diaries) [2007] DvdRip TR Film İndir
























Tür : Romantik / Dram / Komedi
Gösterim Tarihi : 21 Aralık 2007
Yönetmen : Shari Springer Berman , Robert Pulcini
Yapım : 2007, ABD
Türe : 100 dk.


Oyuncular
Scarlett Johansson (Annie Braddock) , Donna Murphy (Judy)
John Henry Cox (Dean) , Lewis Payton Jr. (Bike Messenger)
Alicia Keys (Lynette) , Mike Rad (Dude) , Laura Linney (Mrs. X)


Filmin Konusu
New Jersey'de yaşayan Annie, üniversiteyi bitirdikten sonra New York'ta iş aramaya başlar. Bulduğu iş Manhattan'lı bir ailenin çocuğuna bakmaktır.

Dadılık işinin ve bu şehrin zengin kesiminin içinde yaşamanın zorluklarını ise zaman geçtikçe anlayacaktır. Aşık da olunca hayat Annie için daha da karmaşıklaşır.

Bir romandan uyarlama olan bu filmin senaryosu yazılırken başrol oyuncusu değiştirilmiş. Gerçek dadılık deneyimlerinden yola çıkılarak yazılan bu hikayenin filmi de gerçekçi ve ilginç olacağa benzer.




Dadım Aşık İndir PART 01
Dadım Aşık İndir PART 02
Dadım Aşık İndir PART 03
Dadım Aşık İndir PART 04
Dadım Aşık İndir PART 05
Dadım Aşık İndir PART 06
Dadım Aşık İndir PART 07
Dadım Aşık İndir PART 08

Hiç yorum yok: