15 Kasım 2008 Cumartesi

Gelin Benim Olacak (Made of Honor) DvdRip TR [2008] İndir























http://www.imdb.com/title/tt0866439/


Tür : Komedi / Romantik
Yönetmen : Paul Weiland
Yapım : 2008, ABD
Süre : 101 dk.


Oyuncular
Patrick Dempsey, Michelle Monaghan, Kevin McKidd
Kadeem Hardison, Chris Messina, Richmond Arquette


Filmin Konusu
Doludizgin Bir Komedi!

Tom hayatını sevmektedir. Ta ki en yakın arkadaşı Hannah'ya aşık olduğunu farkedinceye kadar. Ancak Hannah yakışıklı bir İskoçla evlenmeye karar verip Tom'dan baş nedimesi olmasını istediğinde, Tom gelinin diğer düşman nedimeleri gibi bir çok düğün ayrıntısıyla yüzleşmek zorunda kalır. Şimdi o gelini çalma planı olan bir baş nedimedir.



Gelin Benim Olacak İNDİR PART 1
Gelin Benim Olacak İNDİR PART 2
Gelin Benim Olacak İNDİR PART 3
Gelin Benim Olacak İNDİR PART 4
Gelin Benim Olacak İNDİR PART 5
Gelin Benim Olacak İNDİR PART 6
Gelin Benim Olacak İNDİR PART 7
Gelin Benim Olacak İNDİR PART 8


Hiç yorum yok: