16 Kasım 2008 Pazar

İnteraktif Kur'an-ı Kerim Öğretim Programı - Değerler Eğitimi Merkezi 3 CD İndir

Reis’ül Kurra Fatih Çollak tarafından seslendirilmiş; kısmen görüntülü interaktif Kur’an ve Tecvid öğrenim seti… .iso formatındadır.Çalıştırmak için Daemon Tools vb. programlara ihtiyacınız vardır.Programı indirmek için buraya tıklayınız.





İnteraktif Kur'ân-ı Kerim Öğretim Programı CD - 1 - Değerler Eğitimi Merkezi - Elifba Cüzü



İnteraktif Kur'ân-ı Kerim Öğretim Programı CD - 1 İNDİR PART 1
İnteraktif Kur'ân-ı Kerim Öğretim Programı CD - 1 İNDİR PART 2
İnteraktif Kur'ân-ı Kerim Öğretim Programı CD - 1 İNDİR PART 3
İnteraktif Kur'ân-ı Kerim Öğretim Programı CD - 1 İNDİR PART 4
İnteraktif Kur'ân-ı Kerim Öğretim Programı CD - 1 İNDİR PART 5
İnteraktif Kur'ân-ı Kerim Öğretim Programı CD - 1 İNDİR PART 6




İnteraktif Kur'ân-ı Kerim Öğretim Programı CD - 2 - Değerler Eğitimi Merkezi - Namaz Sûreleri & Aşırlar



İnteraktif Kur'ân-ı Kerim Öğretim Programı CD - 2 İNDİR PART 1
İnteraktif Kur'ân-ı Kerim Öğretim Programı CD - 2 İNDİR PART 2
İnteraktif Kur'ân-ı Kerim Öğretim Programı CD - 2 İNDİR PART 3
İnteraktif Kur'ân-ı Kerim Öğretim Programı CD - 2 İNDİR PART 4
İnteraktif Kur'ân-ı Kerim Öğretim Programı CD - 2 İNDİR PART 5
İnteraktif Kur'ân-ı Kerim Öğretim Programı CD - 2 İNDİR PART 6
İnteraktif Kur'ân-ı Kerim Öğretim Programı CD - 2 İNDİR PART 7




İnteraktif Kur'ân-ı Kerim Öğretim Programı CD - 3 - Değerler Eğitimi Merkezi - Yasin & Mülk & Nebe' Sûreleri



İnteraktif Kur'ân-ı Kerim Öğretim Programı CD - 3 İNDİR PART 1
İnteraktif Kur'ân-ı Kerim Öğretim Programı CD - 3 İNDİR PART 2
İnteraktif Kur'ân-ı Kerim Öğretim Programı CD - 3 İNDİR PART 3
İnteraktif Kur'ân-ı Kerim Öğretim Programı CD - 3 İNDİR PART 4
İnteraktif Kur'ân-ı Kerim Öğretim Programı CD - 3 İNDİR PART 5
İnteraktif Kur'ân-ı Kerim Öğretim Programı CD - 3 İNDİR PART 6

Hiç yorum yok: